בית ספר למסחר יזמות ועסקים ABS

הקמת עסק, הכיצד?

כאשר מתכננים להקים עסק חובה לערוך תוכנית עסקית מלאה ומקיפה. במהלך תכנון וכתיבת התוכנית העסקית עלנו לקחת בחשבון מספר פרמטרים ומשאבים הנסתרים מאיתנו, ורק בעלי ניסיון ובעלי מקצוע יודעים מהן וכיצד לחשב את העלויות שלהם אחרת העסק יקלע למצוקת תזרים מזומנים ועלול להיכשל.

בתהליך הקמת העסק ישנם פרמטרים שעלויותם כבדות, בעיקר בעלויות כח אדם והעלויות הסוצאליות שקשורות עימם לכן עליכם להיות מאוד מצומצמים ויעילים בצוות הניהול וההקמה, עליכם לקחת מרווחים עם סטיות תקן של 10 אחוז לפחות בתכנון התקציבים, יש לקחת בחשבון עוד פרמטר חשוב בתהליך הקמת עסק את הוצאות הפרסום הרבות בהחדרת המותג. התהליך ארוך ודורש הוצאה כספית גדולה ( ראו יזמות עסקים )

במחלקת הסחר השיווק והקניינות יש לקחת בחשבון עלויות של תהליכי השיווק והגדרת הקונספט השיווקי תכנון המגוון של המוצרים או השרות שינתן ללקוח כל עבודת הקניינות האיתור בתערוכות בעולם תהליכי משא ומתן והעלויות סביבם. הוצאות תהליכי השיווק ומחקרי השוק יש הנוטים לחשוב שהשיווק זהו הפרסום או תהליך המכירה טעות !!! וזה המקום לומר "ששיווק טוב או יותר נכון קונספט שיווקי מנצח אזי לא צריך מחלקת מכירות".  

בנוסף יש לקחת בחשבון את ההוצאות הרבות בתחום הלוגיסטיקה, יש רבים הנוטים לחשוב שלוגיסטיקה זה רק תעבורה טעות בידם, הלוגיסטיקה זה מרגע הזמנה מפס הייצור או הזמנת המוצר או המוצרים המוגמרים וכל שלבי התכנון להזמנה, ביצוע ההזמנות והטיפול,  בהזמנות המעקב התזמון, ההובלה, האיחסון ,הפיזור, הסידור, התמחור, התצוגות, שלבי המכירה ושלבי האספקה ללקוח ואו עד לפתחו של הלקוח, תלוי בסוג העסק ובתוספת ביצוע משלוחים ללקוח.  

כמו כן העלויות בתחום התפעול של המערכות השונות אף פעם הן לא כפי שמתכננים תמיד הן חורגות מהתכנון, זוכרים כן גם כאן יש לחשב סטיית תקן של 10 אחוז לפחות. 

פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון הן עלויות הכסף ודמי הניהול שהבנקים וחברות כרטיסי אשראי לוקחות כמו כן כרטיסי חיוב של מועדונים למיניהם דמי תמלוגים לזכיינים ועוד…  

השתדלנו להביא ולהדגיש מספר פרמטרים חשובים אבל עדיין קיימים עוד הרבה פרמטרים נסתרים תלוי בסוג העסק או המיזם שאותו אנו מעוניינים להקים.

הקמת עסק חדש או ניהול עסק קיים מצריך כלים מיוחדים וחדשניים להצלחה, ב- A.B.S בית הספר למסחר ועסקים ( יזמות סיטונאות קמעונאות וצרכנות ) תלמד כיצד להקים עסק באופן יסודי פרקטי ומעשי וללא עלויות מיותרות.

איי בי אס " ABS" בית ספר למסחר ועסקים, פונה אליכם בגובה העיניים ומלמד ללא תאוריות מיותרות, קורס מנהל עסקים פרקטי ומעשי תכלס מה עושים ממחר בבוקר בשנה אחת אקדמית. ללימודים הוכנסו מודלים וכלים הכי פרקטיים מתואר ראשון ושני ללא התאוריות המיותרות שהוכנסו לתארים ללא תועלת מוחשית ועל מנת לבזבז את כספכם ואת זמנכם היקר. 

דילוג לתוכן