בית ספר למסחר יזמות ועסקים ABS

5 הסודות להצלחה בחיים ובעסקים

סוד מס 1  – חזון

סוד מס' 1 החשוב ביותר זה חזון עסקי, אם אין לך חזון עסקי אל תתחיל בכלל בעסקים. אפילו בתור שכיר חייב שיהיה לך חזון עסקי. כמובן צריך וחובה שיהיה לך גם חזון אישי, שהוא הבסיס ואחד מהמפתחות העיקריים להצלחה שלך. אנו נלמד אותך מהו חזון אמיתי ומצאותי וכיצד ניתן לישם אותו בפועל. חזון זהו חלום שניתן להופכו למציאותי.

סוד מס 2 – מנהיגות

סוד מס' 2 להצלחה הוא גילוי מנהיגות אמיתית, בניהול המודרני כבר לא מסתמכים על ניהול קונבנצונאלי אלא על מנהיגות אמיתית, המהווה אבן דרך לסחיפת האנשים שסביבך לכיוון ההצלחה והגשמת החזון. מנהיגים לא רק נולדים אלא גם נוצרים, המהיגות ניתנת ללמידה חד משמעית .

סוד מס 3  – קונספט שיווקי מנצח

סוד מס' 3 להצלחה הוא המצאת קונספט שיווקי מנצח ויצירת יתרון תחרותי יחסי מנצח, התאמת הקונספט השיווקי לסביבה העסקית ובחירת קהל היעד הנכון. ולהלן חובה שאחד מהיתרונות התחרותיים היחסיים יתקיים.  1. שהמוצר או השירות או העסק הוא יחודי ואין לו מתחרים 2. שהביקוש עולה על העצה.  3. שקיים יתרון יחסי באחד מהמרכיבים הבאים: מחיר, איכות, מיקום ועוד…

סוד מס 4 – תרבות אירגונית

סוד מס' 4  להצלחה טמון בתרבות הארגונית הפנימית של החברה, דוגמא אישית של המנהיג מנהל, היתיחסות לעובדים כמשאב היקר ביותר לחברה תרתי משמע. דחיפה לעבודת צוות, כללים ונוהלים ברורים ושקופים ואין מדברים בשני שפות. ועוד ועוד…

סוד מס 5  – איזון פננסי

הסוד מס' 5  להצלחה  הוא איזון פננסי. לכך דרושה תוכנית עסקית מפורטת שליטה על ההכנסות וההוצאות ויצירת תזרים מזומנים חיובי, תכנון לטווח ארוך , השקעות בתשתיות ועוד…

ועוד עשרות סודות שתוכלו ללמוד ב- ABS

כן – 5 הסודות הראשונים הם רק חלק קטן מהסודות שיש לנו לתת לכם ועוד רבים אחרים בקורס מעשי ופרקטי ללא תאוריות מיותרות, תכלס מה לעשות ממחר בבוקר. הקורס מרוכז ומתומצת בשנה אקדמית אחת, ב 30 מפגשים פעם בשבוע משעה 17:00 עד 21:00.

קורס מנהל עסקים פרקטי ומעשי ללא תאוריות מיותרות מועבר ע"י מרצים עם ניסיון מעשי של 25 שנה אשר הקימו וניהלו עסקים ורשתות שיווק בארץ ובעולם ושימשו כמנכ"לים וסמנכ"לים ובתפקידים בכירים בארץ ובחו"ל ועוד. 

תקבלו ליווי אישי וטיפים להצלחה בעסקים ממנכ"ל בית הספר מר אבי בן שבת אשר כיהן בתפקידים בכרים במשק בארץ ובחו"ל כמנכ"ל צומת ספרים, מנכ"ל רשת מור העולמית באירופה, סמנכ"ל טוייס אר אס, סמנכ"ל אייס קנה ובנה, סגן סמנכ"ל שופרסל.סיים בהצטיינות יתרה תואר ראשון ושני במנהל עסקים בהתמחות בשיווק והיי טק.

אל תמתין הרם טלפון ובוא לקבל ייעוץ וטיפים מעשיים מהמומחים שלנו ללא כל התחייבות מצדך עד שלא תנסה לא תדע כמה רחוק תגיע איתנו!

דילוג לתוכן