בית ספר למסחר יזמות ועסקים ABS

יזמות עסקית מהי?

יזמות עסקית צריכה להיות בנשמתו של היזם, במיוחד יזמות מתחילה בעסקים קטנים. היזם חייב להיות בעל אישיות מיוחדת יצירתית, בעל נחישות והתמדה, עם יציבות והקרבה, המיזם חייב להיות חלק ממנו ויותר נכון חלק מנשמתו, הוא חי נושם ישן וקם עם המיזם. המיזם הופך להיות דרך חיים עבור היזם.

חשוב מאוד שתיזכרו חובה על בעל מיזם להיות עם חזון מעוף ואורך רוח. כל מיזם מתחיל ממשהו קטן ועד להפיכתו למשהו גדול לוקח זמן רב, החדרת המיזם או העסק לשוק ויותר נכון החדרתו לראש של קהל הלקוחות קשה ועד קשה מאוד בשנים האחרונות, מאחר והתחרות הולכת ומתעצמת מידי יום, אם אנו הולכים אנו נשארים במקום. על מנת להתקדם אנו צריכים לרוץ.

במחקרים שנערכו בעולם על המלחמה לתפוס מקום במוחו ( מאיינד ) של הלקוח התגלה שהלקוח חשוף במשך יום ל 3308 מסרים, מרגע שהלקוח קם בבוקר שומע ורואה מסרים ופרסומות ברדיו, טלוויזיה, עיתונים, בדרכו לעבודה, שלטי חוצות, כאשר הוא מבצע רכישה או קניות בהפסקות אוכל בחוץ או חיפוש באינטרנט. בדרכו לביתו ובעריכת קניות יום יומיות בערב בביתו קבלת דברי דואר או פליירים או על ידית דלת ביתו פרסום כל שהוא בערב בצפייה בטלוויזיה רדיו עיתוני ערב פרוספקטים בעיתונים בצאתו לבילוי לקולנוע להצגה או ארוחת ערב כאשר פותחים את המקרר בבית על שקיות אריזות למניהם ועוד ועוד עד ללכתו לישון.

יזמות עסקים : A.B.S בית ספר ליזמות מסחר ועסקים, מלמד שיטות להקמת עסקים באופן פרקטי ומעשי ללא תאוריות מסובכות. יזמות עסקים זה לא משחק ילדים. זכור אתה חייב להכין את עצמך ואת סביבתך לקראת הקמת היזמות עסקים שלך.

 
דילוג לתוכן