בית ספר למסחר יזמות ועסקים ABS

ABS בית ספר למסחר ועסקים פרקטי ומעשי

בית ספר לעסקים A.B.S ילמד אותך כלים יישומיים כיצד לפעול ממחר בבוקר כיצד להקים, לשווק ולתפעל עסקים.

בית ספר לעסקים הוקם בשנת 2003 על ידי מר אבי בן שבת ממוחה בינלאומי  להקמת עסקים, רשתות שיווק, עסקים קטנים, בתחום הקמעונאות בארץ ובחו"ל. בית ספר לעסקים הוקם במטרה ללמד תלמידים וסטודנטים כיצד להקים ולנהל עסקים באופן פרקטי ומעשי ללא תאוריות מיותרות.

 בבית ספר לעסקים תלמדו כיצד להקים עסקים מוצלחים עם קונספט שיווקי מנצח. עסקים כושלים הם עסקים שלא הגדירו את זהותם או את מינם זכרים או נקבות. אם אתם זכרים אזי תמשכו אליכם נקבות ואם אתם נקבות אזי תמשכו אליכם זכרים. אבל אם אתם זכרים וגם נקבות אזי ימשכו אליכם כאלה שהם דו אבל באוכלוסיה יש דו רק 3% אחוזים בעוד שזכרים יש 48% ונקבות יש 49% אז נשאלת השאלה איזה אחוז אתם מעוניינים למשוך אליכם.

מייסד בית הספר אבי בן שבת התארח בראיון בערוץ 2 בתכנית רשת על הבוקר:

איך עושים כסף באמת! אבי בן שבת מסביר לנו איך באמת להיות איש עסקים מצליח!
90% מאנשי העסקים והיזמים המצליחים בישראל ובעולם למדו בלימודים או מהפרקטיקה, אצלנו בבית הספר ליזמות מסחר ועסקים תקבלו את שניהם בקורס עסקים ממוקד "כיצד לעשות עסקים וכסף".
 
איי בי אס בית ספר למסחר ועסקים A.B.S ילמד אותך כיצד לבנות תכנית עסקית לפניי הקמת העסק עם מיטב המרצים מתחום העסקים.
איי בי אס בית ספר לעסקים הוקם במטרה ללמד בעלי עסקים ומנהלים שכירים שיטות עסקיות פרקטיות ומעשיות כיצד לנהל ולקדם את החברות שהם מנהלים לשגשוג והצלחה.
איי בי אס מלמד בשיטות עסקיות מתקדמות ביותר חומרים עדכניים אשר נוסו בשטח והוכחו כיעילים ביותר.
 
את המודלים והשיטות הנלמדות כיום בבית הספר איי בי אס נוסו על ידי מר אבי בן שבת בשטח בהיותו מנכ"ל צומת ספרים וההוכחה להצלחתם היא כמובן ההצלחה של צומת ספרים בתחרות שלה מול רשת סטימצקי אשר שלטה ללא עוררין במשך כמה עשורים בשוק הספרים במדינת ישראל.
הלימודים באיי בי אס בית ספר למנהל עסקים מועברים על ידי המרצים באופן פרונטלי עם מצגות מתקדמות והקרנת סרטים וסרטונים ובסדנאות והתנסויות באופן מעשי ומקורי.
החומרים בקורס נכתבו ע"י מר אבי בן שבת אשר למד בבתי הספר העולמיים בטוייס אר אס העולמית ורשת אייס העולמית.
דילוג לתוכן